هنگامی که عناصر زیادی در یک گزارش دارید، Power BI امکان مدیریت نحوه هم پوشانی آنها را به شما می دهد. چگونگی لایه بندی یا چیده شدن آیتم ها روی یکدیگر را اغلب z-order می گویند.
برای مدیریت z-order عناصر یک گزارش، یک عنصر را انتخاب کرده و از گزینه ی Arrange در قسمت Home برای تغییر z-order استفاده کنید.
با استفاده از گزینه های موجود در منوی Arrange، می توانید ترتیب عناصر موجود در گزارش را مطابق میل خود به دست آورید. می توانید یک visual را به لایه جلو یا عقب حرکت دهید، یا آن را مستقیما به جلو ترین یا عقب ترین لایه بفرستید.
استفاده از Arrange مخصوصاً زمانی بسیار مفید است که از اشکال به عنوان پس زمینه های تزئینی یا حاشیه ها استفاده کنید یا زمانی که بخواهید بخش های خاصی از یک چارت یا نمودار خاص را هایلایت کنید. همچنین می توانید از آنها برای ایجاد یک پس زمینه استفاده کنید. (مثل مستطیل آبی روشن زیر که برای عنوان گزارش استفاده شده است)
منبع:
https://docs.microsoft.com/en-us/power-bi/guided-learning/visualizations?tutorial-step=17