خانه / آموزش Power BI ماکروسافت / درس پنجاه و سوم – استفاده از برنامه ها

درس پنجاه و سوم – استفاده از برنامه ها

در این درس ، شما نمونه ای از یک برنامه را برای همه افراد در یک گروه می سازید.

از My Workspace (فضای کاری من) شروع کنید ، گروهی را که قبلاً ایجاد کرده اید انتخاب کنید.

My Organization را برای مرور بسته های محتوی انتخاب کنید و سپس به برنامه خود متصل شوید.

داشبورد Power BI ، گزارش ها و مجموعه داده های موجود در برنامه را وارد می کند.

زمانی که مجموعه داده را انتخاب می کنید ، Power BI از شما می پرسد که آیا می خواهید برنامه را شخصی سازی کنید. یک کپی از برنامه ایجاد کنید که جدا از نسخه انتشار داده شده بتوانید تغییرات را بر روی آن اعمال کنید. با ایجاد کپی،  اگر سازنده برنامه تغییراتی بر روی نسخه انتشار داده شده برنامه ایجاد کند، شما به صورت خودکار بروز رسانی را دریافت نخواهید کرد. اگر بخواهید شما می توانید داشبورد، گزارش و حتی مجموعه داده را ویرایش کنید.

بروز رسانی برنامه ها

برای ویرایش برنامه ای که قبلاً ایجاد کرده اید و ببینید که افراد دیگر چگونه از برنامه شما استفاده می کنند

در Power BI Service از My Workspace شروع کنید. هر زمان که در داشبورد تغییراتی ایجاد کنید ، یادآوری دریافت می کنید که چیزی را تغییر داده اید که با دیگران در یک برنامه به اشتراک گذاشته اید. Power BI به شما پیغامی می دهد تا نسخه انتشار یافته را به روز کنید.

به ایکون تنظیمات برگردید و View app  را انتخاب کنید تا برنامه هایی را که قبلاً منتشر کرده اید ببینید. وقتی Edit را انتخاب کنید ، به صفحه ای باز می گردید که می توانید عنوان و توضیحات را ویرایش کنید. این بار صفحه شامل یک دکمه Update (بروز رسانی) است.

Power BI آن تغییرات را پردازش می کند و برنامه به روز شده را به گالری برنامه منتشر می کند. هرکسی که به برنامه شما متصل شده باشد ، پیامی دریافت می کند که برنامه تغییر کرده است و آن ها می توانند این تغییرات را بپذیرند یا نسخه قدیمی تر را حفظ کنند. به عنوان صاحب برنامه ، می توانید نسخه هایی که همکاران شما استفاده می کنید را مدیریت کنید.

منبع

درباره‌ی حمیدرضا بابازاده

تحلیلگر ارشد و متخصص هوش تجاری در اتریش هستم و تجربه کار بعنوان مشاور و مدرس BI در شرکتهای مختلف رو دارم . بیش از 1300 ساعت سابقه تدریس دوره های Python , Power BI و Microsoft BI را در آموزشگاه سماتک و مجتمع فنی تهران دارم .

همچنین ببینید

درس چهل و نهم – چاپ و خروجی گرفتن از داشبورد ها و گزارش ها

گاهی اوقات ، ممکن است بخواهید گزارش و یا داشبورد را برای یک جلسه و یا به اشتراک گذاشتن با دیگران چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی (فقط عدد بنویسید) *