خانه / آموزش Power BI ماکروسافت / درس دوم – استفاده از Power BI

درس دوم – استفاده از Power BI

در حین یادگیری کلی کاربرد های Power BI این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که تمامی این فعالیت ها و تجزیه تحلیل هایی که با Power BI پیاده سازی می شوند، عموما از یک روند مشترک پیروی می کنند. روند مشترک فعالیت  های Power BI به شکل زیر است:

  • داده ها و اطلاعات را به Power BI Desktop فرستاده شده و یک گزارش تهیه می شود.
  • گزارش در Service Power BI ( محل مشاهده تصاویر و داشبورد های جدید) انتشار داده شده و با دیگران به خصوص  افراد فعال به اشتراک گذاشته می شود.
  • مشاهده و استفاده از داشبورد ها و گزارش ها با استفاده از اپلیکیشن Power BI Mobile

همانطور که پیش از این گفتیم، ممکن است شما تمام وقت خود را صرف مشاهده گزارش و تصاویر تهیه شده دیگران در Power BI Service  کنید و مشکلی نیز در این مسئله وجود ندارد. همچنین ممکن است شخص دیگری در تیم شما ، تمام وقت خود را صرف Power BI Desktop  کند . برای اینکه پیوستگی Power BI  و طرز کارکرد آن را بهتر درک کنید ، تمامی بخش های آن را نشان خواهم داد. سپس میتوانید تصمیم بگیرید که بهترین روش بهره گیری Power BI برای شما چه می باشد.

پس بیایید با یکدیگر قدم برداریم و تجربه کسب کنیم.

اولین قدم در تجارت ، یادگیری پایه های اساسی بلوک های Power BI  می باشد. از این طریق می توان به اصول چگونگی تغییر داده ها به گزارش ها و تصاویر جالب پی برد.

منبع:

https://docs.microsoft.com/en-us/learn/modules/get-started-with-power-bi/2-using-power-bi

درباره‌ی حمیدرضا بابازاده

تحلیلگر ارشد و متخصص هوش تجاری در اتریش هستم و تجربه کار بعنوان مشاور و مدرس BI در شرکتهای مختلف رو دارم . بیش از 1300 ساعت سابقه تدریس دوره های Python , Power BI و Microsoft BI را در آموزشگاه سماتک و مجتمع فنی تهران دارم .

همچنین ببینید

درس پنجاه – معرفی Power BI Mobile

برای پیگیری داده ها زمانی که در حال حرکت هستید، می توانید از یکی از اپلیکیشن لمسی موبایل Power BI برای دستگاه های اندروید، iOS و یا ویندوز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی (فقط عدد بنویسید) *