خانه / مشاور هوش تجاری (BI)

مشاور هوش تجاری (BI)

مشاور هوش تجاری BI

هوش تجاری یا Business Intelligence از دیدگاه های مختلف تعاریف متعددی دارد. مشخصا، هدف نهایی سازمان از پیاده سازی هوش تجاری‌(BI) فراهم کردن شرایطی است که تصمیم‌گیری براساس اطلاعات و داده ها فراهم گردد. هوش تجاری‌(BI) به سازمان‌ها کمک می‌کند داده‌های درست را در زمان مناسب در اختیار تصمیم‌گیران قرار دهند. داده‌ها با ابزار قوی در کمترین زمان تحلیل شود و در نهایت بهترین تصمیم را برای آینده سازمان بگیرند. ابزارهای متنوعی در حوزه هوش تجاری‌(BI) وجود دارد که طی کردن این روند را برای سازمان شما بسیار ساده خواهد کرد، ابزارهایی که برای استفاده از آن‌ها نیاز به دانش عمیقی در مورد روش‌های تحلیل داده نخواهید داشت اما زمینه‌ساز بهترین تصمیم‌ها برای سازمان شما خواهند بود.

هوش تجاری به دنبال استخراج و کسب دانش، بینش و بصیرت گرانمایه، نهفته در اطلاعات خام سازمان است

 مشاوره پیاده سازی هوش تجاری
ما به عنوان مشاور هوش تجاری‌(BI) در کنار شما خواهیم بود، تا بتوانید با ساماندهی انواع منابع اطلاعاتی خود، گزارش‌گیری قابل اعتماد، بروز و قابل استفاده را برای کسب و کارتان انتخاب نمایید. همچنین اطمینان حاصل کنید که داده‌های شما همیشه به روز و در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید بر اساس داده‌های خود بهترین تصمیمات را برای سازمان و کسب و کار خود بگیرید.

مشاوره هوش تجاری در مدرسه پاور بی آی

مشاوره هوش تجاری‌(BI) چه کمکی به شما می کند؟

  • ایجاد شفافیت در فرایندها از طریق پیاده سازی هوش تجاری‌
  • بهینه سازی تاثیر هوش تجاری‌(BI) شما
  • کاهش هزینه ها با استفاده از راهکارهای هوش تجاری‌(BI) کارآمد
  • مدیریت پروژه‌های هوش تجاری‌
  • برنامه ریزی آموزشی در راستای توانمندسازی کسب مهارت‌های مورد نیاز افراد تیم‌ پروژه هوش تجاری‌(BI)
  • ایجاد داشبورد های استاندارد
  • ارائه مسیراستاندارد جهت پیاده سازی هوش تجاری‌(BI) و استفاده از Best-Practice های این حوزه
  • استقرار سامانه هوش تجاری

پیاده سازی سیستم های هوش تجاری علاوه بر اینکه نیازمند دانش فنی و تجربه کاری می باشد، نیازمند شناخت کامل کسب و کار  و توانایی تحلیل آن ها نیز می باشد. ما با بیش از ۸ سال سابقه در حوزه مشاوره و  پیاده سازی سیستم های هوش تجاری‌(BI) در کسب و کار های مختلف، آشنایی کاملی با انواع کسب وکارها را در این حوزه داریم. ما وضعیت فعلی داده‌ها و کسب و کار سازمان شما را بررسی می‌کنیم و در نهایت با استفاده از دانش کسب و کاری و تکنولوژی که داریم راهکار خود برای پیاده‌سازی هوش تجاری در سازمان شما را ارائه خواهیم داد. در ادامه به معرفی برخی از این کسب و کارها می پردازیم .

داشبورد های هوش تجاری تعاملی است

سیستم های مالی

  • بسیاری از شرکت ها برای مدیریت امور مالی و بخش های مرتبط با آن، از نرم افزارهای مالی استفاده می کنند. یکی از برترین نرم افزار های این حوزه سیستم جامع ERP راهکاران از شرکت همکاران سیستم است. ما تجربه پیاده سازی موفق سیستم هوش تجاری در این حوزه را داریم. سیستم های فروش، مالی، انبارداری، تداراکات و منابع انسانی از مهمترین بخش های نرم افزار ERP می باشد.

  • صنعت بیمه
    صنعت بیمه، با توجه به گستردگی فعالیت ها و اطلاعات مربوطه نقش تحلیل داده ها و بدست آوردن اطلاعات مفید بسیار کاربردی می باشد.
    شرکت های بیمه ای با استفاده از هوش تجاری می‌توانند، الگوریتم‌های پیش‌بینی را برای تخمین هزینه‌های خسارت و درآمد و تحلیل رفتاری مشتریان خود  بکار ببرند. این الگوریتم‌ها به شرکت‌های بیمه کمک می‌کنند تا هوشمندانه‌ترین تصمیمات را بگیرند.

  • سامانه های تحلیل اطلاعات بورسی
    جمع آوری اطلاعات بروز سهام های بورسی یکی از پرچالش ترین بخش های این حوزه است. دیتاهای حوزه بورسی در قالب اطلاعات تکنیکال و فاندامنتال است. که هریک در جایگاه خود دارای شاخص های تخصصی می باشد.
    با پیاده سازی سیستم هوش تجاری‌(BI) بورسی، امکان تصمیم گیری سریع  و آنی با توجه به الگوریتم ها و شاخص های موردنظر امکان پذیر می باشد. 

  • صنعت دارو و پخش دارو
    صنعت داروسازی علاوه بر اهمیتی که برای سلامت افراد جامعه دارد، حساسیت ویژه‎ای بر روی آن است و نهادهای حاکمیتی نسبت به سایر صنایع، نظارت‌های شدیدتری را بر صنعت سلامت و دارو اعمال می‏کنند. باتوجه به حساسیت این حوزه، وجود سامانه ها و داشبورد های نظارتی در حوزه دارو ضروری می باشد.
    همچنین در حوزه پخش دارو چالش های متنوعی از جمله برنامه ریزی و مدیریت ریسک، رصد کردن موجودی و زنجیره تامین، تارگت های هر گروه محصول و …وجود دارد. جهت مدیریت و نظارت در هریک از این بخش ها داشبورد های هوش تجاری بهترین راهکاری در این حوزه می باشد.

فایدۀ مهم هوش تجاری برای کسب و کار شما :

  • به راحتی می‌توانید گزارشات سریع تهیه کنید
  • به تصمیمات سریع و هوشمندانه شما کمک می‌کند
  • بهره‌وری شرکت شما را زیاد می‌کند
  • سرعت بخشیدن به بازگشت سرمایه
  • کاهش هزینه‌های نیروی انسانی

شما می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۴۳۷۷۲۶۳ (مهندس راعی)، تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال نمایید. info@powerbischool.ir
همچنین برای طرح سوالات خود در گروه تلگرامی عضو شوید. t.me/powerbischool_ir

برخی از سوابق کاری
شركت پخش دارویی هجرت مشاور و مدرس پروژه هوش تجاری SSAS,SSIS,PowerBI
شرکت پخش دارويی فردوس مجری پروژه هوش تجاری SSAS,SSIS,PowerBI
هلدينگ كسب و كار سبا  مشاور پروژه هوش تجاری PowerBI,SSIS,SSAS
گروه مالي بانك شهر مجری پروژه هوش تجاریPowerBI,SSIS ,Tabular SSAS
شركت دارویی علم فارمدگستر مجری پروژه هوش تجاری PharmaBI , PowerBI
شركت سهند نوين رايانه مبتكر مدير بانك اطلاعاتي و مجری پروژه هوش تجاری SSAS
Multidimensional,SSIS,PowerBI
شركت كوير موتور مشاور پروژه هوش تجاری PowerBI,SSIS,SSAS
شرکت پخش دارویی سیناژن مجری پروژه هوش تجاری SSAS,SSIS,PowerBI
فروشگاه اينترنتي رباني مجري پروژه هوش تجاری PowerBI,SSIS ,Tabular SSAS
شرکت پخش دارویی التیام پشتیبانی پروژه هوش تجاری SSAS,SSIS,PowerBI
صندوق نوآوري و شكوفايی ناظر پياده سازی پروژه هوش تجاری PowerBI,SSIS,SSAS